Skip to main content
augustus 22, 2025

PRImus-AD studie: wervingsdoel ruimschoots behaald dankzij innovatieve strategie en sterke samenwerking

De PRImus-AD studie, een fase II onderzoek naar een potentiële behandeling voor de ziekte van Alzheimer, heeft een belangrijke mijlpaal bereikt: de wervingsfase is succesvol afgerond. In totaal zijn 38 deelnemers gerandomiseerd op onze drie onderzoekscentra in Amsterdam, Zwolle en Den Bosch. Dit is bijna het dubbele van het oorspronkelijke doel.

Deze prestatie is het resultaat van onze omnichannel wervingsstrategie en krachtige samenwerking tussen Brain Research Center, PRinnovation GmbH en Julius Clinical. Mede dankzij een gedeelde toewijding aan kwaliteit en snelheid, is het gelukt om ruim binnen de gestelde tijdslijnen het wervingsdoel te overtreffen. We zijn dankbaar voor deze succesvolle samenwerking en kijken uit naar het vervolg van deze belangrijke studie.

In het bijzonder zijn wij dankbaar voor de inzet van alle betrokken hoofdonderzoekers, deelnemers en collega’s op onze locaties. Hun toewijding maakt het verschil in de strijd tegen hersenziektes.